• Verzending binnen 1/2 werkdagen
  • Ophalen mogelijk!
  • Klanten geven Sparkly Fashion een 9.4/10!
  • Gratis verzending voor bestellingen vanaf €100,-

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Bij ontvangst van de bestelling dient u binnen 24 uur de items te controleren op een defect. Is er iets wat niet klopt? Stuur dan binnen 24 uur na ontvangst van het pakket een mail naar info@sparklyfashion.nl met daarin uw ordernummer en foto’s van het defect. 


Als er binnen 24 uur na ontvangst geen melding is gemaakt van een defect, geldt het volgende:

  • Wij geven 10 dagen garantie op gespen, ritsen, knopen of enig soort sluitingen.
  • Wij geven geen garantie op accessoires zoals oorbellen, kettingen, riemen, armbanden en hoeden i.v.m. hygiëne
  • Wij geven geen garantie op enig soort van bedrukking of beplakking van een artikel. (Strassteentjes, studs, bolletjes, franjes of plakletters enz.)
  • Wij geven geen garantie op losse draadjes (afwerk draden).
  • Het pullen van kleding valt niet onder garantie. Pullen ontstaat d.m.v wrijving met andere materialen en daarvoor zijn wij niet verantwoordelijk.
  • Wij geven geen garantie op lussen / haken en pluis bij gehaakte (wollen) truien en vesten. 

Mocht er iets defect zijn en zijn de 24 uur al voorbij of weet u niet zeker of het onder de garantie valt, kunt u ons een mail sturen op info@sparklyfashion.nl

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@sparklyfashion.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.